Monday 17 December 2012

4 Org Yang aku SYG kat UTP nie :') ( Part 1)

Assalamualaikum....

(¯`·.·´¯) (¯`·.·´¯)
*`·.¸(¯`·. ·´¯)¸.·´
¤ º° ¤`·.¸.·´¤ °º

Pertama sekali....aku dah lama dah tak update blog aku nie...haha....Well...tengah nak akhir2 sem nie, assignment + Test + Project... aduiihhh.... tapi... ----->


Alhamdulillah, I go through all the thing with Smile on my face :)

Btw, cube kome semua baca tajuk kat atas...hehe...

"4 orang yang aku sayang???"

sapa?????heheheehhe...ni yang aku nak gitau nie...ok~~

1. Alya Shobri.. 


First of all, Alya Shobri nie for sure jantinanya perempuan.... "HAHAHA"..ok..tak lawak pun disitu...hehe...Alya nie bagi aku awesome...dia nie memang orang pertama yang tak kenal erti gagal la...selagi ada kepercayaan dia boleh...dia akan pastikan dia dapat apa yang dia nak tu...aiissshhh...haha...bagus anak bapak... :P. Alya nie merupakan student for Chemical Engineering course. Dia memang pandai... *pernah dapat 4 flat kot.....haha... ~(-_-)~
Dye suka minum teh ais....kalau g makan dgn dia nie...kalau tanya " Alya, nak minum apa? "...memang aku kena baling dengan kasut la agaknya..haha....btw..kenapa aku sayang dia? Sebab dia bnyk tolong aku dlm segala benda, Study, friendship and so on... Dia jugak gila ckit otak dye...kalau dye kata nak g Lombok..dye g Lombok...tp xkan alya nak g Lombok kan..haha... *kidding*



2. Syahmi Baderus


Mamat nie aku sayang jugak kat UTP nie... *walaupun annoying*, hehe....tapi se'annoying dye, ada jugak ke"awesome"an disitu... Syahmi nama panggilan dye...Cahmi pun boleh...Sammy pun boleh...haha...Ni gmbr latest dye, agak gemuk berbanding dulu...hahaha....Syahmi nie kawan aku kat UTP nie jugak...dye amik Petroleum Engineering course....same batch with me....dye "PETRONAS" scolar kot...jgn main2....Abe Pet nie..haha...Dye nie sekarang lain ckit la..Lain dr dulu..tp aku xkisah...selagi ada persahabatan disitu...aku ok je dgn siapa diri dye sekarang..haha...dye nie suka nasihat aku..kalau ada pape ke pasal masalah...mamat nie memang bagi nasihat la..sbb tu aku suka kawan dgn mamat Ganu nie...hah..dia org TERENGGANU...ehhe.. 


Hahaha....Syahmi nie baik orangnya...dia sgt2 baik...ok -.- 
Kenapa aku sayang dia...? *Aku selalu gaduh dgn mamat nie*
Aku sayang dia bukan sebab aku GAY...ello..aku straight lagi...Astagfirullah... :D
Aku syg dia sbb dia nie baik + bila nampak dia teringat aku pada Allah...

3. Nazirul Mubin


Hah..ni mamat ganu jugak nie....na na na na ganu kitew~~~


*Duckface*

Hehe...nazirul mubin nie batch aku jugak...dye nie..erm..poyo ckit la....haha...dah la kalau nak kuar jalan makan ke...nak menunggu siap tu mcm nak g wedding....berjam-jam...sampai kami semua gelar dye Cinderella + Sleeping Beauty...haha....kenapa Cinderella?? Sebb setiap kali nak makan tu..memang lambat gler...pilih gaun mana nak pakai kot..haha.... :P Sleeping Beauty??? Dye kalau dah tido...kena ada bom pun xbangun agaknya...haha..memang susah nak bangun mamat nie...haha...Aku suka kawan dgn dia nie sbb dye selalu bagi dorongan..walaupun aku menghadapi masalah yang sama...Dye jugak selalu tolong financial aku..ahhhh...so SWEET... :P
Tp Naz kalau dah marah...takut~~~ sebab dye nie kalau tak puas hati..ckp depan2..kena tahan ckit telinga la...tp aku suka..sbb benda tu kadang2 aku jadikan kata semangat... :) Naz nie amik Mechanical Engineering kat UTP nie...awesome kan???? Nanti le tolong aku kalau kereta aku rosak... #eh..

4. Haziq Mohammed


Haziq nie paling busy dalam UTP nie..haha...event 24 jam...haha...dye memang master dalam event2 nie... TABIK SPRINGGGG~~~....haha..
Haziq nie amik Civil Engineering...same batch....kalau ada pape masalah pasal event...jumpa Abe Haziq nie..dye tahu semuanya....hehe
Haziq nie bg aku dye kuat la...yela..kalau aku jd dye..dah lama longlai dah...dgn event...stdy lagi...pergh...awesome la haziq...haha...Haziq nie suka dgr masalah aku..walaupun dye selalu buat muka...haha...poyo...haha...dye nie kelakar gak...kadang2 buat lawak mcm apa...erm...pape la haziq oit..haha...Aku mesti nak jumpa dye bila aku rasa aku rindu dia...kalau ada satu hari tu aku rindu dye...aku memang kacau dye la..eventhougj aku tahu dye ada event bagai..haha...sbb dye nie pandai control emosi..itu yg aku cuba nak belajar dr dye... *Aku kuat tacink* >.<

There is a question :
















No comments:

Post a Comment