Monday 6 August 2012

Assalamualaikum

Bismillah :)

BISMILLAH untukmu dan umahmu, suruhlah mereka apabila memohon sesuatu dengan BISMILLAH. Aku tidak akan meninggalkannya sekejap mata pun sejak BISMILLAH diturunkan kepada Adam. '(Hadith Qudsi)



Melati kuntum tumbuh melata,
Sayang merbah di pohon cemara;
Assalammualaikum mulanya kata,
Saya sembah pembuka bicara.

Ceh!~ berpantun nampak..hahaha...actually aku nak post gambar aku dengan coursemate aku time kami berbuka kat McD..tu je -.-"



















Alhamdulillah..ini semua kawan aku...yg juga semuanya 1 coursemate..hehe...kami nie Electrical and Electronic Engineer....5 tahun akan datang....insyaAllah..... :)

So...doakan kejayaan kami di bumi UTP k..

Akhir kata dari ijamAwesome :
I love someone who we call SAHABAT, they hurt me, they chills me...and I guest...I got both to buy :)

No comments:

Post a Comment